neděle 3. července 2011

Poslední dny

Konec června byly také mé poslední dny v Brně - teď o prázdninách tam budu jen málo, nebude to můj domov, spíš letní sídlo :) Tak jsem masivně uklízela a tak... Ať se vrátíme do pořádku!
O víkendu jsem byla převážně v muzeu, byly Rožnovské slavnosti, tak jsme se byla mrknout a taky trsat, no teda nic extra to nebylo... Ale vždycky to mohlo být horší ! A dneska jsem dělala marmelády, ale ještě chladnou a jsou obrácené hore nohami... Mám v plánu udělat na ně nějaké pěkné popisky a třeba je dávat i jako dary!


 Na té růžové mi to nedalo nefotit! Prstýnek jsem našla na chodbě kdysi na gymplu:)

Pixla šperků
Teď na týden na soustředění s Javořinou, čili tanec a tanec a bude to bolet. A pak si dám takhle nohy nahoru!

Mějte se krásně!

5 komentářů:

  1. milujem tanec :)!
    prstienok sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog! :)
    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. to jsi šikovná, že děláš marmelády... a navíc tím můžeš "zaplácnout" shánění některých vánočních dárků... =)
    a líbí se mi styl, jakým tu píšeš!

    OdpovědětVymazat