úterý 20. března 2012

Dnes a včera

Minulý týden mi napsala Ašu, že by mě chtěla fotit v květinářství a na dnešek jsem se domluvily. Děkuji, bylo to skvělé. Z fotek se raduju, jsou vílí.
Včera jsem potkala parádní pankáčský pár, kluk měl stejnou barvu vlasů jako slečna kalhot a to prosím červenou, takovou tu tmavou, typiskou pro červenou barvu na vlasy. A vousy měl hnědé.
Už od neděle se vždycky když vyjde slunko válím na posteli, přímo na ni svítí. Válím se a čtu si Skleněný pokoj od Simona Mawera, je zajímavé číst o Brně v době před válkou a za války, navíc o místech, kde přímo bydlím a o vile Tugendhat, kterou mám 250m vzdušnou čarou. Kdybysme bydleli ve starém bytě (o 12m čtverečních a vším - koupelny, kuchyně, ložnice v jedné místnosti) a ty zahrady nebyla tak zarostlé, viděli bysme ji z okna.

Žádné komentáře:

Okomentovat