sobota 29. června 2013

Bc.

Konečně!
Bylo to mordování, hrůza, stresy, zvracení, pláč, nespaní, víc energydrinků než za celý život předtím (4), ale hlavně, že to dopadlo. Doufám, že s tou hrůzou, jakou mě oznámkovali, se dostanu na to mgr. A když ne, jsem pátá v příjmačkách na fildu na etnologii. Na to, že jsme si hodinu před testem přečetla loňské zadání, docela dobré. Takže prostě vím, že nejsem úplně blbá. Že ty známky ze státnic nejsou ideální kvůli učitelům a ne kvůli mě. Jsem se sebou spokojená. S tím, jak to je u nás na ústavu, moc ne.

8 komentářů:

  1. uuuf svatej gympl a třeťák co mě čeká :D ale když vidim lidi co dělaj zkoušky na vejškách vubec se mi tam nechce. držim ti palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tak hlavně, že to vyšlo. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa to čaká síce až o 2 roky, ale s priateľom som jeho bakalárovanie prežívala a tiež sa stretol s nespravodlivosťou učiteľov, takže to chápem :/ Hoci som už pogratulovala na druhom blogu, tak ešte raz, a hlavne, že to už máš za sebou :)

    OdpovědětVymazat