čtvrtek 10. ledna 2013

Začátek ledna, nevím

Já nevím, čekala jsem, že když se na silvestra pořádně vybrečím/opiju/kdovícoještě, bude už všechno dobré. Jakože už jsem brečela dost. Hezké bylo i noční převalování se 4.1. s miluju tě při každém otočení nebo malém probuzení. Říkala jsem si, že by to třeba mohl být takový pěkný (nový?) začátek, že už je ze mě všecko zlé pryč a budu zas veselejší. Ale od 6. to jde asi zase z kopce nebo co. Nikdy jsme neměla potřebu někomu lézt do zpráv, takže nevím, proč je přede mnou mažeš, je to trochu podezřelé. Neměl bys psát něco, co by tvoje holka neměla číst. Navíc. (teď už vím o co šlo, vyříkáno. ale stejně.)
Jdeme spolu do města - do knihovny - kupovat žárovky - na pivo/víno. Nestačím já, že chceš na pivo ještě s někým jiným? (a jak nám bylo nakonec dobře doma u vína)

Ale na druhou stranu: asi už mám po zkouškovém, protože pocit z pondělní zkoušky je docela dobrý. Jsem čtenářem v Mahence v Brně, protože udělat si studentský průkaz je přece výhodnější, než aby sis kupoval na rok "dospělácký". To mě docela těší, můžu zase číst, mám volněji a Mahenka je otevřena dýl než 5 hodin týdně, jak knihovna u nás na vesnici. Ještě nepřečtený Vian (Vlkodlak), na zkoušku Murakami (Afterdark), bilinguálních 21 gramů (českošpanělsky). A taky dočíst konečně tu druhou Annu Kareninu. K tomu objevení (díky Kačko) nejhezčí online "knihy" družicových snímků NASA - zde  jde stáhnout v pdf (geoinformatická/kartografická krása, láska ke studovanému oboru). Možná budu ještě mít brigádu/práci, a to v oboru, no není to paráda, jupí! (Ještě tak napsat a poslat to CV). A jedno dlouhé objetí a teplá pusa na studené rty za nákrčník.

Tak já asi nevím, jestli jsem šťastná nebo nešťastná.
Prostě nevím

2 komentáře:

  1. Nevidím vám do toho, ale já občas taky potřebuju i někoho dalšího, není to tím, že bych neměla ráda společnost svého (případného) přítele, jen jsem tvor společenský a potřebuju kolem sebe další lidi (tohle byl jeden z důvodů, proč jsem se rozešla se svým bývalým). Nemusí to prostě být tak, že by nechtěl být s tebou...
    PDFko už stahuju :) A brigádu budeš mít v geodetický firmě nebo někde jinde? Já pořád přemýšlím, že bych geodézii opustila, ale nevím, kam se jinam vrtnout.
    Pokud jsi alespoň částečně šťastná, tak to bude určitě brzy lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. pixie, jsem strašně ráda za tvoje komentáře :)
    no jde spíš o to že proč-zrovna-dneska-když-už-jsme-někde-spolu-proč-ne-jindy. Navíc on si myslím užije společnosti ostatních dost :)
    Brigáda bude klikání v ArcGISu, nějaké obnování dat. Jsme geoingormatik-kartograf, ne geodet právě...
    PDF je boží! a taky tohle: http://web.volny.cz/volny-cas/hi-tech-a-veda/clanek/~volny/IDC/234382/kanadsky-astronaut-posila-z-iss-fotky-natwitter-podivejte-se-najeho-snimky-zeme.html

    OdpovědětVymazat