úterý 14. května 2013

der Adrspach

Pár fotek z výletu - terénního cvičení z mapování. 27 km ve skalách první den, 50 km na kolech druhý den až do Polska, do zoo, co si tam nějaký chlápek postavil na zahradě. Večer u ohně párty a pak na svítání na zříceninu. A když jsem chytla nad ránem kytaru do ruky, zjistila jsem, že vlastně ještě umím celkem hrát, po tolika letech. chytat akordy se zpěvníky.
Večerní hraní od HK: jedna druhá písnička, co mě po nocích nejvíc dostaly.









malý výběr:
1 - Vlčí rokle
2 - skály
3 - kytice z pověstí národních
4 - Černé jezírko
5 - cestou do Polska
6 - granica panstwa
7 - pohádka

3 komentáře:

  1. Jé, vybralas zrovna ty fotky, které si mi líbí nejvíc. ;)
    Ta čtvrtá je naprosto ach! -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rašelinové jezírko hned u našeho bydlení!
      (vybrala jsem 7 fotek z 600! :D )

      Vymazat
    2. Ach!
      (No, já myslela jako z těch, co máš na fejsbůku. :D Ale 7 z 600, to je umění.)

      Vymazat