pondělí 15. července 2013

Traumata z tanečních

Z práce mám první dva pořezané prsty. Je to na té ruce, na pravé, kde mě v Chorvatsku ještě na základce kousl krab klepetem a kde mám na bříšku ukazováčku bílou jizvu do oblouku. Teď mi přibudou další dvě - jedna na tomtéž prstu, na třetím článku. Druhá na palci.
Užívám si začátků léta. Dojídám poslední jahody z Arabovic zahrádky a vybírám první maliny. Taky první angrešty a rybíz - červený i černý. Naše hrášky, zasazené pozdě, už začínají plodit a mají malinké placaté lusky. Třešní se letos moc neurodilo - žádná pálenka jako loni. Počasí jim nepřálo a ty, které se začervenaly, brzo začaly hnít kvůli dešťům.
Chodit den před noční na párty/sraz ze střední není asi ideální. I když, člověk si alespoň natrénuje být celou noc vzhůru. Sezení na zemi v kroužku v kuchyni: "Taky máš trauma z tanečních?"
Za čtrnáct dní budu v Polsku. A za měsíc pojedeme do Rumunska. Ve čtvrtek jedu do Brna. Dostala jsem se na navazující magisterské, jdu teda na zápis, který je v pátek ráno. A stále přemýšlím, jestli chodit jen na to magisterské, nebo se zapsat i na etnologii na FF.
A začátek září a kurz windsurfingu je taky velké lákadlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat