neděle 8. června 2014

Rybízová zmrzlina je radost.

Z pátku - Brzkoranní vstávání. Zelený čaj s citrónem a příčná flétna do uší pro probuzení.
Z okna cítím cizí ranní kávu a smutně se podívám do police, kde je prázdná plechovka od té naší, minulý týden dopité.

Pláč je tak vyčerpávající. Proslzené dopoledne mě vysílilo natolik, že jsem nebyla schopná ničeho jiného, než v leže v posteli jíst jahodu po jahodě ze skleněné misky a když jsem se zkoušela nakrmit tvarohovým knedlíkem, ruka s vidličkou se mi neuvěřitelně třásla. Je dobré se z takových stavů vyspat. A potom se uklidňovat domácí rybízovou zmrzlinou, nejlepším objevem posledních dní.

Chci toho tolik stihnout! Z pomyslného seznamu věcí, co musím zažít, odškrtávám jízdu na motorce. To byly narozeniny! Zážitkový dárek. Na motorce na Pustevny. Poprvé v životě. Zezačátku jsem si připadala jak na špatném kolotoči, ale pak jsem si užívala výhledy do údolí i to, že mi trochu mrznou prsty, když se držím R. v kožené bundě. Snad bude léto nakloněné dalším takovým dobrodružstvím!

9 komentářů:

  1. Domácí! Rybízová! Zmrzlina! Oh, bože!!! (Až za tebou přijedu, snad budete mít nějaké zásoby. ^.^)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo, pokud to nezvládnu velice rychle sama :) Na nervy totiž lepší, než kdejaká čokoláda!

      Vymazat
  2. Léto! Dobrodružství! Ano ano, už nám to všem začíná :)

    OdpovědětVymazat
  3. S plačom máš úplnú pravdu, a ešte tie opuchnuté oči po ňom. Prečo sa to deje? Ale tá zmrzlina musí byť skvelá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale v tomto jarnoletním období se dá vymluvit na alergii! Občas se to děje, když věci nejsou, tak jak mají být... A zmrzlina je skvělá :)

      Vymazat
  4. Ano pláč, je vyčerpávající, ale někdy opravdu pomůže (i když jsem si dřív myslela že vybrečet se je pěkná blbost). Když potom máš něco, co tě ze špatného stavu dostane - tak jako rybízová zmrzlina - je to skvělé. Já mam doma bohužel jen kupovanou a vůbec ne rybízovou :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, já jsem si myslela, že je to slabost, pláč, ale on je většinou naopak osvobozující! Zmrzlina je rozmixovaný zmrzlý rybíz, oslazený :)

      Vymazat
  5. neplakej denčo, a nebo jen zdravotně. minulý týden jsem tě myslím z vlaku viděla jet na kole v zašové. a říkala jsem si, taková holka na tak krásným kole, tak musí být hrozně šťastná. a ikdybys to nebyla ty, tak se hlavně měj dobře!

    OdpovědětVymazat