čtvrtek 19. června 2014

Jetoleto

V některých chvílích je ze mě holčičí holka, která nosí šaty a sandálky, s namalovanou pusou a černým vějířem řas rámujícím každé oko. Vždyť je krásné být občas princeznou! A poslouchat Lanu, kdo by to byl řek'?!

Na(před)posled v brněnském bytě. V očích se mi lesknou slzičky, když se snažím sbalit do krosny poslední čtyři roky. To přece nejde! Vzpomínky a zážitky zůstanou mezi těmi žlutobílými zdmi a v mojí hlavě navždy. Památky mám ukryté v jizvách od horkých pánviček a nabroušených nožů... Milované místo! Všechny ty schody, jediné okno se skládanými jeřáby, postel s povlečením s jednorožci a králíky. Jenže už mám volno. A pak Španělsko. V Brně už pro mě teď není místo. 

Nejčastěji si představuju, že sedím ve stínu s melounovém koktejlem nebo hrnkem kávy a tlustou knížkou, pod balkónem na houpačce. Už je to tady, tolik jsem se těšila. Jen kvůli opuštění domečku mám rozporuplné pocity. Končí tak jedna moc důležitá etapa života. A moc krásná.

Ale což, je tu léto, a to bude krásné. Dobrodružné. Prosluněné. U vody. Namiesto školy mám kúpalisko! A na to jsem se přece těšila. Pusťte si nejoptimističtější slovenskou písničku.


5 komentářů:

  1. Loučení s bytem musí být těžké, ale snad ti to Španělsko aspoň trochu vynahradí. Ten pocit "holčičí holky" znám, sama si připadám většinu času spíše jako kluk, proto si takovéhle chvíle začínám čím dál tím častěji užívat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo:)
      Já jsem teď už zase celkem klučičí, s odřeným čelem a pitím piva (ne drinků), tak jsem zvědavá, kdy se vrátí holka-období :)

      Vymazat
  2. krásne napísané, naplnilo ma to dobrým pocitom. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se před rokem stěhovala do Brna a neumím si ani trochu přestavit dobu, kdy budu tuto etapu uzavírat.. Vypadá to, že tys to zvládla statečně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se tam taky po Erasmu vrátím. Bydlet asi jinam, ale Brno, Brno! :)

      Vymazat