úterý 29. října 2013

Pumpkin

Každoroční tradice vyřezávání dýně, i když jinak jde Halloween naprosto kolem mě.



 
(A to zesvětlování fotek bloggerem mě dost štve. Nedá se to nějak zrušit?
Zrovna tyhle by nemusely mít kvůli bloggeru vytáhlou gamu do nebeských výšin. )

6 komentářů:

  1. krásný :) sice jsem chtěla vyřezat zase každoroční obličej (protože to je primitivní a protože se bojím o prsty), ale trochu jsi mě zvyklala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, super :) Ja Helloween nemusím, ale tekvice sú pekná dekorácia :) Aj mňa štve to s fotkami na Bloggeri, ja som to vyriešila uploadovaním obrázkov na inú stránku a nahadzovanie potom cez odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, jak jsi to pěkně zvládla. ;)
    To přesvětlování mě taky pěkně štve. -_-

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ta je parádní! :-)
    ... já si přesvětlování ani nevšimla, mám totálně mimózní monitor na noťasu (od doby, kdy jsem ten svůj "znehodnotila" a milý mi na něj přimontoval nouzovku sama nevím, jaké barvy ve skutečnosti mají moje fotky:D) ... Ale Tvoje ptačí dýně na něm vypadá fakt dobře, hihi :D

    OdpovědětVymazat