středa 21. ledna 2015

Erasmus Trip #10 - Tenerife - 1. den

♥ ♥ ♥ 
Půlka září a my jsme vymýšleli výlety. A s letenkama z Madridu za pár éček! Rozmýšleli jsme se mezi Marokem a Kanáry, ale pak jsme si řekli, že těch 5 dnů, co tomu chceme obětovat a ulít se ze školy, by bylo na Maroko neskutečně málo. A ono to bylo málo i na Tenerife! (za což z části může špatné počasí, přelom listopadu-prosince je takový bouřlivější). 

V úterý 25.11. večer jsem vyjeli z Leónu do Madridu, let jsem měli kolem šesté ranní. Moje první cesta letadlem! Čekala jsem ale větší vzrůšo. Každopádně, východ slunce z okna a z té výšky byl dokonalý! A první pohled na Pico de Teide! A pak už bylo 9 ráno kanárského času a my jsme přistávali, půjčovali si auto a jeli do El Puertita, kde jsem měli byt přes airbnb. A pak hurá k moři! Na pláž! Plavat v moři v listopadu, to si teda nechám líbit! Všichni ti windsurfeři, černý písek mezi prsty, sopečná krajina...









1. S nejlepší Erasmus kamarádkou... a jsem šťastná, že je pro každou srandu! A že je ze SK a tak to máme kousek vždycky 
2. Východ slunce z našeho Ryana Madrid - Tenerife Nord
3. El Medáno a deník od Deafmessangera, můj španělský deník.
4. Radost!
5. Oceán. 
6. Západ slunce, z tenerifských hor. Běžela jsem na ten kopec a rozbila si koleno, doufám, že tu jizvu budu mít navždy, aby mi připomínala jedno z nejkrásnějších míst na světě. 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. ♥ Už je to dva měsíce. A já nevím, jestli mi to připadá "tak nedávno" nebo "hrozně dávno". Bylo to úžasné!

      Vymazat