čtvrtek 18. září 2014

Jsem tady.

Jsem tady. Tady v Leónu ve Španělsku, dneska už devatenáctý den. Cesta sem mi trvala týden, protože jsem ji pojali trošku punkově jako roadtrip. Ještě stále nejsem zvyklá na dva polibky na líce a při seznamování podávám pravou ruku, což budí akorát tak pobavení. Ale jazyk už začínám docela ovládat. Čím víc chupitos, tím víc mluvím. Počet nabídek na sex - jedna. Počet párty až do rána - zatím čtyři. Jedna s afterparty na bytě se slivovicí a Francouzem. Kafíčka, caňas, tapas a chupitos - nepočítaně. Noví kamarádi - počet přesně nestanoven. Výlety za město - tři. Dny strávené na surfu u oceánu dva. Jedna nová spřízněná duše, srdíčko z Bánovec.

Ale jsem tady taky (prý především) kvůli škole. Právě bojuju s tvorbou rozvrhu, všechno se mi kříží. Půlroku monotematicky o Leónu, výlety a španělský život (těšíte se? zajímá vás něco?). Zvyky, odlišnosti... Zatím jsem se nesmířila s bagetou plněnou tortilou de patatas (něším jako selská omeleta, jen mnohem víc bramborové a vajíčkové). Co to je za nápady, plnit rohlík bramborem?

7 komentářů:

  1. Teším sa, teším! Všetko cestovateľské si rada prečítam, ešte keď je to tak milo napísané :) Tento rok mám prvýkrát španielčinu a neviem sa dočkať, snáď sa niečo aj reálne naučím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad ano, snad se naučíš! není to tak hrozný jazyk, až na ty slovesa :D

      Vymazat
  2. Všechno piš! Jídlo, zvyky, škola, moře.
    Půlku jídej jsem si musela vygooglit (a stejně nepomohlo; příště i s fotodokumentací ;)). A mají tam delikatesu jménem churros - ve skořici a tak! To musíš vyzkoušet a poslat Eleanor poštou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chich, churros nejsou úplně typické pro León a je to hrozně sladké prý (ale prodávají je i na vánočních trzích v Brně)... :) A tak caňas jsou malé piva, chupitos panáky, tapas jsou nějaké jednohubky k pivu - jen v Leónu podávané zdarma :)

      Vymazat
  3. Já chci nafotit surfaře a vše napsat o surfu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejdanánku, tak snad ještě budu u oceánu (jsme tak 130 km od!)..

      Vymazat
    2. Aha, tak nevadí, tak surfaře a jídlo ve městě! :D

      Vymazat