sobota 13. září 2014

Italiatrip #6

Isola de Giglio - večer plný mořských potvor a ráno se balíme a odjezd. Autobusem přes celý ostrov, trajektem na pevninu. Klobouk ztrácí na tvaru. Na zádi s námi jede černý pasažér - racek, který si hraje na modela a trochu se nám vysmívá, filuta.
Porto San Stefano - začátek stopovácí tůry. Paní s nejmenším autem, co nás nacpala i s krosnama mezi svoje dvě děti a týdenní nákup. Majitel cestovky. A paní z televize, která nás hodila až k Bologni, přes 200 km! Na benzínce potkáváme Polka Dereka v kamionu a jedeme s ním až za Benátky.
Cessalto - spíme u malé vedlejší cesty u dálniční benzínky. Ráno tři hodiny u výjezdu a když potřetí projíždí carabinieri, jdeme raději stopovat na menší cesty. Nekonečný den a 4 hodiny na prokletém kruháči.
Pontebba - aneb jak jsme se navečer dostali do liduprázdné vesničky v italských Julských Alpách. Jen dva slamění panáci na náměstí. Láhev vína a po neúspěšném stopu stavíme stan za hrání dřeva u řeky.
Tarvisio - ranní cesta s horolezci, kteří jeli do Slovinska. Italský nákup a pak na ruku zastavená Rakušanka, co jela do Itálie pro levnější léky. Pak Rakušan, žijící ve Švýcarsku a jedoucí z Kuby. A postarší pár, tanečníci, muzikanti.
Vídeň - nejdůležitější bylo v Praterparku nasbírat 3 kaštany. Koupit si echt rakouské pivo, schvarzwaldskou šunku a počkat na žlutý autobus, který nás dovezl do domečku v Brně.

1. To ste mali odvahu takto cestovať :D ale musel to byť poriadny zážitok..

2. Vy ste teda dobrodruhovia :D Ale tak iné vám asi nezostávalo, však? Aj tak moje dobrodružné ja závidí, lebo si nemyslím, že niečo podobné zažijem :D

1. No on by asi šel nají vlak/bus/letadlo, ale už jsme chtěli šetřit, když jsme dali dost peněz za odtah a za odpis auta... Ale stálo to za to! :) A neboj, já jsme si taky nemyslela, že něco takového zažiju (a to jsem Jurovi říkala, že chci jet někam stopem. no a jela jsem :D)

3. Wáu, wáu, wáu! Na smysluplnější reakci se vážně nezmůžu :-)
    Jste hustí (jak by řekli mojí žáci) :D

4. ježiš, to je super článok! toto je môj sen do blízkej budúcnosti, precestovat veľa stopom. skvelé fotky, som nadšená! :D

1. jestli budeš chtít parťačku, hlásím se dobrovolně. :)