pondělí 8. září 2014

Italiatrip #4

Monte Argentario - podruhé psaní o tomtéž, místě. O konci poloostrova, kde se nám pokazilo auto. Jeli jsem na vyhlídku na Isola Rossu, a když jsme zastavili, už jsme nenastartovali. Pomáhali nám Italové, pomáhali nám Rusi, nic to ale nevyřešilo a tak jsme poprvé jeli odtahovkou...
Porto San Stefano - město, kde jsme strávili přibližně týden. První spaní v kempu po 7 společných letech. Tolik výletů kolem, a všechno pěšky. První nesmělé stopování. Stavění stanu na pláži v křoví. Nazí se koupeme za tmy v den, kdy měly padat perseidy (ovšem bylo oblačno a zároveň příliš silný měsíc). Snídaně s capuccinem a croissanty. Zmrzlina.
Orbetello - Město v bažinách, město mezi dvěmi lagunami, které jsou odděleny od moře tomboly a od sebe mostem. Ještě na pevné pevnině procházíme areálem polorozpadlé chemické továrny, což je trochu strašidelné a hlavně hodně zakázané. Na náměstí u kašny si dáváme pivo, a pak pokračujeme v celodenním výletě.

1. První společné ráno v kempu, výborný meloun k snídani.
2. Večerní láska před spaním na pláži.
3. Ach, ty italské snídaně! Před celodenním výletem jedině kapůčo.
4. Miluju chození po horách, ale tady u bažin chráněných WWF kvůli ptákům to bylo taky krásné!
5. Cesta areálem zavřené továrny.
6. A mlýn v Orbetelské laguně - momentálně na prodej, prosiměkně.